4. kesäkuuta 2007

Normi päivä?

Tseenare.

J:n painostuksesta eli hellästä huolenpidosta johtuen joudun nyt työajalla postailemaan, se jos mikä tuntuu tosi pahalta, mutta pakko on pakko ja käsky on käsky, sano Turhapuro. Olkoon tämä kuitenkin lyhyt postaus, joka käsittelee tavallista kasvispäivääni.

Aamuisin kun viattomana, pienenä ihmisenä herään pahaan ja sairaaseen, mutta nyt kovin aurinkoiseen maailmaan, on minulla kovin kova nälkä. Eli siis ja häh, aamupalaa vaimo! Ei se koskaan tuo kun on aina lähtenyt menemään. Iso lasi tuoremehua (pieni lantraus vettä), leipää (ruis tahi tavallinen länsimaan pulla, mielellään mysliversio), jonka päälle voimariinia tai levitettä, juustua (ihanaa) sekä tomskuja tai kurkuja. Jugurttikin ois kiva, mutta harvemmin sitä tulee ostettua. Aah, ja ehkä hörppy colaa, ehkä...

Lounaaksi opiskelijaruokaloiden herkkua, kuten vaikkapa soijaspagetti tai kasvispiirakkaa, salaattia ja pähkinääsiemeniä, maitoacolaa ja ruisleipää. Jos saattaa maistua myös kauden leipä, paitsi Assarilla, jossa valkoinen leipä muistuttaa maultaan lähinnä paakkuuntunutta jauholaattaa. No vittu mist sitten leipä muka tehdäään? No kai jauhoista joo, vittu haloo. (toimitus pahoittelee voimasanojen käyttöä ja kieltää samalla kaiken vastuunsa tapahtuneeseen).

Joskus lounaan päälle maistuu nami, usemmiten kuitenkin tupanki. Kahvitauolla kerran ja kaks kakkua maistoin ja salaa santsasin.
nimim. Älkää kertoko lääkärilleni

Raskaan ja vastuullisen päivän kuluttama energiavarantoni vaati täytettä viimeistään yhdeksän aikaan illalla. Silloin on aika ihanien ruokien, joita valmistan suurella sydämellä ja hämmästyttävällä ammattitaidollani. Olkoon esimerkkinä sellaisesta alla oleva resepti. Joskus maistuu myös munakas, tomaattikastike, lämmin leipä tai jopa joku muu. Tunnustan myös, että syön välillä jäätelöä ja juon lightcokista, myönnän olen yhteiskunnan alakastia ja suostun maksamaan itse aiheuttamani sairaudet kuten syövän, nivel-, raaja- ja sepeltaudit, ebolan ja mahdolliset flunssasta koituvat vitamiinimaksut.

Jos olen oikein kova poika eli itsellinen toimija, työntekijä ja kauden komein, syön pienen suklaan. Näin lopuksi on myös todettava, että olen syönyt myös pitsaa ja monesti lähiaikoina. Pitsa on kuitenkin terveellistä ku puuro. Ja Juusopuuro, ja kuuro, sadeluuro.

Ja tämä tarina on tosi, sano.

Kilks!

T

1 kommentti:

Mizi Margueron kirjoitti...

Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Riitta Mäkirinne Turusta, olen lääkäri ammatin mukaan, 47-vuotias. Lukekaa ystävällisesti todellisen elämäni todistukseni, minulla on myönteinen aikomus, että nämä tiedot auttavat tätä artikkelia lukevalle henkilölle nyt palauttamaan rikkoutuneen avioliiton ja palauttamaan menetetyn rakkaussuhteen 2 päivän kuluessa. Oltuaan suhteissa Janne Anttilaan vuosia, hän hajotti minut, tein kaiken saadakseni hänet rakastamaan minua, mutta kaikki tekemäni oli turhaa, halusin häntä takaisin niin paljon rakkauden vuoksi, että minua kohtaan hän on, Kysyin häneltä kaiken, mitä minulla on, lupaan, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani kollegalleni työssä ja hän ehdotti, että ota mieluummin yhteyttä rakkaudenloitsijaan, joka voi auttaa minua selittämään sen, mutta olen sellainen henkilö, joka ei koskaan ajatellut, että rakkausloitsun osuus oli olemassa tai toimi, minulla ei ollut valintaa mutta kokeillaan sitä, lähetin sähköpostin loitsukanavalle ja hän kertoi minulle, ettei ollut ongelmaa, että kaikki tulee olemaan kunnossa ennen kolme päivää, että entinen palaa takaisin minuun ennen kolme päivää, hän heitti Rakkaus loitsu-osan ilmaan ja yllättäen toisena päivänä se oli noin klo 3.00. Entinen rakkautekumppani soitti minulle matkapuhelimella, olin niin yllättynyt, että vastasin puheluun ja hän sanoi vain, että hän oli niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun palata hänen luokseen, että hän rakastaa minua niin paljon . Olin niin onnellinen ja niin me aloimme elää yhdessä onnellisina. Näin voit tavoittaa hänet, jos tarvitset apua doctorigbinovia93m@gmail.com tai whatsapp puhelinnumeroon +2349014523836, ota asiat itsestäänselvyytenä ja se vie sinulle ......